Relacja z powitania wiosny w Beskidzie Sądeckim

Azymut wyruszył na wiosenny szlak. Tym razem udaliśmy się na poszukiwanie wiosny w Beskid Sądecki 😍 Naszą wyprawę rozpoczęliśmy od zwiedzenia Starego Sącza, niegdyś grodu granicznego znajdującym się przy szlaku handlowym łączącym Adriatyk z Karpatami. Zwiedziliśmy także Krynicę - zwaną perłą polskich uzdrowisk, spacerowaliśmy po deptaku, obejrzeliśmy główne ujęcie wody mineralnej, podziwialiśmy stare domy zdrojowe, muszlę koncertową skosztowaliśmy lokalnych przysmaków. Nie mogło również zabraknąć spaceru pierwszą w Polsce drewnianą ścieżką wśród koron drzew, skąd podziwialiśmy
malowniczą panoramę Krynicy, Beskidu Sądeckiego oraz Beskidu Niskiego. Podczas 3 dniowej wycieczki zwiedziliśmy również Muszynę i piękne ogrody sensoryczne oraz Piwniczną malowniczą miejscowość ulokowaną w Dolinie Popradu, gdzie zakosztowaliśmy wody mineralnej. W ostatnim dniu odwiedziliśmy słowacki zamek w Starej Lubowni z niezwykłą polską historią, zamek z którego przez 360 lat polscy starostowie zarządzali tzw. zastawem spiskim.

To był bardzo mile spędzony czas. Dziękujemy wszystkim uczestnikom wycieczki " Odkrywamy na nowo".

Jesteście wspaniali ! Zapraszamy na kolejne podróże z Azymutem 😊😊 Już wkrótce wyruszymy w kolejną podróż wzdłuż Bugu, a przed nami jeszcze urokliwa Praga !
Zadanie współfinansowane było ze środków Gminy Stalowa Wola oraz Stowarzyszenia "Azymut". Fotorelacja jak zawsze na naszym fb.

Kategoria:

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.